Filip Staňo: Veľmi som tomu neveril

Dnes nám povie svoje dojmy z nacvičovania muzikálu Filip Staňo (19), ktorý hrá v Maturitnom stretku rovnomennú postavu. 

    R: Priznaj sa, si pred piatkovým predstavením nervózny?

    Filip: Zatiaľ sa cítim celkom dobre, hoci nervozita stúpa, a to najmä u mňa. Pevne však verím, že to zvládneme!

 

    R. Je niečo špecifické, čo si pri tomto predstavení musel zvládnuť?

    Filip: Musel som zvládnuť novú techniku spevu tak, aby moje pasáže vyzneli profesionálne. Či to ocenia aj diváci, už čoskoro uvidíme. Ja, ako povestné drevo, som sa však musel naučiť aj tancovať. Zvládam to celkom dobre, čo je taký malý zázrak. Aj týmto ďakujem všetkým, ktorí mali so mnou trpezlivosť, nebolo to totiž vôbec ľahké!

 

    R. Veril si si počas nacvičovania, že to napokon zvládneš?

    Filip: Priznám sa, že keď sme túto hru začali nacvičovať, veľmi som tomu neveril. Myslel som si, že polrok je príliš krátka doba, ale evidentne je to možné! Navyše, náš režisér a učiteľ spevu v jednom (Martin Michael Benčič – pozn.) mal pri mojom speve často nervy. Keď som sa totiž naučil novú metódu spievania, buď som neladil, alebo som bol mimo rytmu, alebo všetko dohromady. Veľakrát som si dokonca myslel, že sa na to vykašlem, ale nakoniec som zobral všetku motiváciu, s ktorou mi pomohli aj kolegovia a pokračoval ďalej. Ako to napokon dopadne, uvidíme na premiére.

 

Ako sa darí Filipovej hereckej partnerke Veronike alias Sandre sa dozvieme už zajtra!