GIOVANNA SALVATIERRA GUTIERREZ má exotický pôvod

GIOVANNA SALVATIERRA GUTIERREZ (21) je už viac než dva roky členkou TANDEMu. Vďaka svojmu exotickému pôvodu, krásnemu hlasu i prirodzenej kráse je veľmi zaujímavou súčasťou divadla.

R.  Dobrý deň, slečna Salvatierra. Ste herečka v TANDEMe už nejaký ten čas. Prvé, čo si však má divák možnosť všimnúť, je Vaše exotické meno. Môžete nám priblížiť odkiaľ pochádzate?

S.   Dobrý deň. Ja som sa narodila na Slovensku, ale moji rodičia pochádzajú z Južnej Ameriky. Mamina je z Bolívie a tatino z Perú.

R.  To je na naše končiny skutočne nezvyčajný pôvod. Zažili ste v tejto súvislosti nejakú zaujímavú príhodu, ktorú by ste nám mohli predstaviť?

S.   Asi iba to, že niekedy ľudia skúšajú tipovať odkiaľ som a niekedy ma prekvapuje, čo povedia. Párkrát sa mi stalo, že si mysleli, že pochádzam z Indie. J

R.  Ako v takýchto situáciách reagujete?

S.   Iba sa usmejem a opravím ich. Občas mi to aj zalichotí.

R.  To sme veľmi radi, že máte k tomu takýto pekný postoj. Prejdime k Vášmu herectvu. Ako ste sa k nemu dostali?

S.   Už na základnej škole som chodievala do dramatického krúžku. Bavilo ma to odmalička. Neskôr som spoznala aj nášho režiséra a dobrého kamaráta v jednom divadle. Potom som mala niekoľko rokov pauzu od divadla a hrania kvôli škole.

R.  A ako viedla Vaša cesta do TANDEMu?

S.   Raz ráno ma zobudili, že im vypadla zboristka do nového muzikálu, ktorý chystali. Hneď mi začali dávať inštrukcie a samozrejme, ja ešte rozospatá som nestíhala všetko registrovať, ale bola som šťastná ako blcha i keď som poriadne nevnímala o čo ide. J Hneď potom som obvolala kamarátky a povedala im, že budem hrať v divadle.

R.  O ktorý muzikál išlo?

S.   O Staroval.

R.  V tomto muzikáli ste sa najprv objavili ako prízrak v zbore. Dnes v tejto inscenácii hráte hlavnú úlohu kráľovnej. Aký je to pocit?

S.   Bavila ma aj úloha prízraku aj keď nie som veľmi dobrá tanečníčka. Ako kráľovná musím spievať a mňa spev veľmi baví. A pocit je stále úžasný na tom javisku, nech som hocičo. Závisí to aj od ľudí, ktorí sa na tom tiež podieľajú a ja som s nimi veľmi rada, takže to tiež dobre vplýva na pocity.

R.  Predchádzajúcu sezónu ste taktiež odohrali premiéru hudobnej komédie Upíria kríza. Vyhrali ste tak nad svojou kolegyňou, s ktorou sa v tejto postave alternujete. Ako ste sa cítili?

S.   Vyhrala? My sme nesúťažili. Brali sme to, myslím, normálne a navzájom sme si pomáhali. Ja som to brala tak, že je jedno ktorá pôjde, hlavne aby to predstavenie malo iskru. A tie moje pocity boli asi takéto. Začala som mať stresy a nočné mory z premiéry. J

R.  Nakoniec ste to zvládli. Chystáte sa aj na nejakú novú úlohu?

S.   Chystá sa nový muzikál, v ktorom by som mala hrať, podľa môjho názoru, zaujímavú postavu so zaujímavou dejovou líniou. Ale ďalej už asi viac prezradiť nemôžem.

R.  Je niečo, čo by ste chceli k predchádzajúcim otázkam doplniť, prípadne nám niečo o sebe prezradiť?

S.   Asi iba to, že sa už veľmi teším, ako po prázdninách začneme nacvičovať novú hru a na naše predstavenia.

R.  Ďakujem Vám za rozhovor a želám ešte príjemný deň.