Ivan Hlásnik - tvorca nového dizajnu tandemáckych stránok

Ivan Hlásnik (16) môže na prvý pohľad pôsobiť ako nenápadný člen TANDEMu. V skutočnosti je to človek, ktorý stojí za všetkými svetelnými, niekedy aj zvukovými, efektami, vytvára internetové vstupenky v predpredaji, pomáha so všetkými technickými záležitosťami divadla a najnovšie stojí aj za novým dizajnom tandemáckych stránok. Preto sme sa rozhodli najmladšieho tandemáka vyspovedať.

 

 photo IvanHlaacutesnik_zps3602c4f7.jpg

   R. Ako ste sa dostali do TANDEMu?

   H.   Dostal som sa doň vďaka voľnému miestu osvetľovača. Miesto by ostalo voľné alebo by ho obsadil niekto iný, ak by ma neodporúčali známi divadlu. O voľnom mieste som nevedel dovtedy, kým neprebehol rozhovor so známymi. Som im vďačný.

   R. Ako dlho v ňom pôsobíte?

   H.  Je to zhruba rok, čo som v TANDEMe. Momentálne už druhú sezónu.

   R. Ktorú hru máte najradšej a prečo?

   H. Mám rád všetky hry Divadla TANDEM :)

   R. Prečo ste sa rozhodli zmeniť dizajn stránok?

   H.  Nedávno mi ponúkli možnosť realizovať sa aj v tomto smere - nielen ako osvetľovač a zvukový technik. Napriek určitým obmedzeniam som sa snažil vytvoriť čo najoriginálnejší a najjednoduchší dizajn.

   R. Čo všetko je na stránke nové?

   H.  Na stránke je nové pozadie, ktoré postupne budeme meniť, dopĺňať a aktualizovať. Zmenené boli niektoré tlačidlá a pozadie pre menu a kontakty, zároveň som zmenil farebnú paletu. Farby použité na stránke boli vyberané z typických farieb prostredia v divadle. Vychádzal som z predchádzajúceho dizajnu  stránky, aby sa zachovala kompatibilita. V ďalších aktualizáciách plánujem postupne zmeniť celú stránku od jej rozloženia po dizajn a orientáciu v nej.

   R. Ako Vám napadol práve tento štýl?

   H.  Nerobil som si nejaké návrhy alebo predlohy. Bola to spontánna tvorba.

   R. Podľa čoho ste vyberali postavičky na pozadie?

   H.  Boli vyberané podľa obľúbenosti a typickosti pre konkrétnu hru. Priznávam sa  - nedal som tam hlavné postavy niektorých hier. V blízkej dobe bude prebiehať dolaďovanie, v ktorom sa posnažím tieto chýbajúce postavy doplniť a upravíme textové fonty.  

   R. Ďakujeme veľmi pekne za Váš rozhovor a čas!