Jerguš Mitter: „Maturitné stretko je oheň!“

Dnes vám prinášame druhý zo série predpremiérových rozhovorov. Tentokrát s Jergušom Mitterom (27).

divadlo tandem, jerguš mitter, maturitné stretko, premiéra

    R. V čom sa Maturitné stretko odlišuje od predošlých tandemáckych predstavení?

    Jerguš: Jediné predstavenie, ktoré v rámci nášho repertoára konkuruje Maturitnému stretku, je podľa mňa Staroval. A to je celkom iný súdok pocitov a emócií. Tak, ako je Staroval ľad, toto je nepochybne oheň.

 

    R. Máš rád človeka, ktorým si v Maturitnom stretku?

    Jerguš: Mám ho rád, a zároveň ho nenávidím. Je to človek, ktorý už v živote niečo zažil a v spoločnosti niečo znamená, no stále sa brzdí mladíckou nerozvážnosťou a ľahostajnosťou. To sú vlastnosti, ktoré často vidím aj v sebe samom a vadí mi to. A možno je to niečo, čo ma núti ísť dopredu. Avšak to, že netuším, ako to presne je, ma zvykne privádzať do zúrivosti. Čiže je to boj.

 

    R. Je niečo špecifické, čo si pri tomto predstavení musel zvládnuť?

    Jerguš: Často som si musel zahryznúť do jazyka. Musel som počúvať názory s ktorými som nesúhlasil a plniť rozkazy, ktoré som plniť nevedel. Pre mňa osobne to bola veľká škola a niečo, čo som potreboval.

 

...Janka patrí k najtemperamentnejším členom Tandemu.

Čo však hovorí na očakávané predstavenie? Dozviete sa už zajtra!