Kríza upírom pominula: čo na to účinkujúci?

14. november 2016 sa už navždy zapíše do histórie Divadla TANDEM. Starí známi upíri totiž dali poslednú bodku za predstaveniami, ktoré boli u divákov veľmi obľúbené. Koncept krvichtivých nemŕtvych zaujal divákov aj pri svojom derniérovom vystúpení.

Hoci členovia hudobnej činohry Upíria kríza sa s divákmi už rozlúčili poctivými hereckými výkonmi, prinášame vám pohľad na ich dojmy po nezabudnuteľnom predstavení. Každému z upírov sme položili rovnakú otázku:

 

„Ako ste prežívali záverečné vystúpenie inscenácie Upíria kríza?“

 

 

Martin Michael Benčič - Dracula

Bol som rád za ten deň, lebo v zákulisí panovala veľmi dobrá atmosféra a predstavenie sme si užili. Hoci, priznám sa, skutočný pocit derniéry sa u mňa dostavil až počas záverečného príhovoru, kedy som si uvedomil, že je to naša upíria rozlúčka. Napriek tomu to bolo príjemné a pevne verím, že si diváci toto predstavenie užili rovnako ako my.

 

Martina Jandačková - Báthoryčka

Na toto predstavenie som sa veľmi tešila, lebo som vedela, že si môžem navymýšľať kopu hlúposti na svojich kolegov. A tak aj bolo. Veľa vecí si divák vôbec nevšimol, ale my, herci, o nich vieme . Osobne si myslím, že do tohto predstavenia som dala svoju dušu, a tak to aj vyzeralo. Dúfam, že všetci, či už v hľadisku alebo na javisku, cítili ten humor v našich vnútrach a podľa toho vyzerala aj celková nálada.

 

Veronika Žigmundová – Mariana / slúžka

Pre mňa to bol taký zvláštny pocit... Upíria kríza bola totiž prvou hrou, v rámci ktorej som dostala väčšiu príležitosť zahrať si, a preto mi prirástla k srdcu. A vďaka nej som zažila prvé obdobie skúšok počas nacvičovania s tandemákmi.  Bolo to krásne obdobie, pretože som spoznala mnoho skvelých ľudí, ktorí na tejto hre pracovali.

 

Šimon Peter Králik - Adolf

Na derniéru som sa veľmi tešil, nie preto, že je to derniéra a bude pokoj, ale bola to moja posledná šanca zahrať si s tandemákmi, a tak som si to chcel čo najviac vychutnať. Samozrejme, že napriek tomu prišlo trošku trémy a stres z textu, ale myslím, že sme si to všetci užili. A snáď nie len my, ale aj diváci :)

 

Jerguš Mitter –Ajzenšranger

Ja som toto predstavenie odohral trikrát. Myslím, že na derniére boli scény na schôdzi upírov  zvládnuté aspoň tak, ako by mali byť.

 

Monika Vrobelová - slúžka

Záverečné predstavenie tejto inscenácie bolo trochu nostalgické, nakoľko som sa v ňom prvýkrát ukázala v Divadle TANDEM. Vtedy to bolo 50. predstavenie a teraz 70., takže mňa s tým predstavením zasiahli takéto jubileá. Okrem toho sa mi veľmi páčilo, ako sme sa s Upírou krízou bláznivo rozlúčili. Verím, že si to diváci užili ešte viac než predtým, a tak to môžeme zhodnotiť ako úspešné „zbohom“ tejto hudobnej činohre. :)

 

Jana Kočnerová - slúžka

Moje pocity boli celkom zmiešané, na jednej strane smútok, že to končí, keďže som mala toto predstavenie rada, no na druhej strane som si ho veľmi užila, aj herecky, aj maskérsky. Dostala som totiž nové inšpirácie na líčenie, takže som sa na hercoch takpovediac „vybúrila“ a ešte k tomu som mala takú malú výzvu, a to prelíčiť za asi 5 minút dve herečky, z jednej upírky spraviť krásneho človeka a jedného človeka prerobiť na upírku, keďže sa dievčatá alternovali.

 

Veronika Gálo – upírka 

Toto predstavenie bolo pre mňa veľmi zvláštne, nakoľko to bola moja premiéra Upírej krízy, a zároveň aj prvá derniéra. Užívala som si to veľmi pozitívne, masky boli perfektne spracované a myslím si, že celkový dojem stál za to :).

 

Dagmar Labáthová – upírka

Ja som to hrala celkovo len trikrát, ale bolo mi veľmi ľúto, že už je derniéra. Od večera som bola smutná. Páčili sa mi masky vytvorené úžasnou Jankou (Jana Kočnerová – pozn.).

 

Andrea Čellárová