KTO JE NOVOU HLÚPOU KRÁĽOVNOU? Odhalené!

Už v piatok 16. decembra sa Divadlo TANDEM predstaví s jednou zo svojich najobľúbenejších komédií s názvom O hlúpej kráľovnej. V SD Nivy tak budete mať možnosť vzhliadnuť našu poslednú hru v tomto roku. Ak ste sa zúčastňovali našich nedávnych predstavení, určite vám neuniklo, že každé z nich prešlo, či už menšími alebo väčšími, zmenami. Zmena v obsadení sa dotkla aj už spomínanej inscenácie, ktorá bude mať novú kráľovnú. Je ňou Veronika Gálová, ktorú sme pri tejto príležitosti vyspovedali.

 

A: Ako si sa dostala k úlohe hlúpej kráľovnej?

VG: Ak si dobre spomínam, bol to Maťov (Martin Michael Benčič – pozn.) nápad. Bolo to celkom vtipné,  pretože sa na tom dohodli spolu s Peťom Trnkom a Aďkou Kazimírovou, ktorá už nie je členkou divadla. Pamätám si, že v ten deň som mala telefonát najprv od Aďky, či by som chcela hrať jej rolu, a následne mi volal Trnky s tou istou vecou. No a nakoniec som sa dohodla s Maťom, že to zoberiem.  

 

A: Aký je tvoj názor na toto predstavenie z pohľadu diváka?

VG: Je to vtipné a trefné predstavenie. Páčia sa mi v ňom veľmi vtipné repliky, ktoré sú v tejto inscenácii obsiahnuté vo veľkom množstve. 

A: Kedy si začala nacvičovať svoju úlohu? Ako ti to ide?

VG: Texty som sa začala učiť už skôr, ale až tento týždeň sme mali dve skúšky.

A: Čo plánuješ robiť vo svojej role inak ako tvoja predchodkyňa Andrea Kazimírová?

VG: V podstate skoro všetko. Každý divadelník hrá podľa svojho charakteru. Aj keď sú charaktery rovnaké, mimika a pohyby sú pre každého jedinečné a rozdielne.

A: Na aké zmeny, okrem obsadenia postavy hlúpej kráľovnej, sa ešte môže divák tešiť?

VG: To sa nechajte prekvapiť na predstavení. :)

A: Ako môže vyniknúť konkrétne tvoja herecká osobnosť v tejto role?

VG: Hlúpou sa viem tváriť aj bez toho, aby som to hrala. :D

A: Už za niečo vyše týždňa budeš mať svoju premiéru v tejto rozprávke v priestoroch SD Nivy. Je pre teba niečím toto miesto výnimočné?

VG: Bude to pre mňa niečo nové, nakoľko som toto predstavenie ešte nehrala  a dokonca v SD Nivy ho budeme hrať prvýkrát. Miesto tam nepoznám, takže uvidíme, ako sa tam budeme cítiť a aký bude ohlas zo strany divákov.

 

Ďakujem Veronike za rozhovor a prajem jej, nech sa v role hlúpej kráľovnej cíti čo najlepšie.

Andrea Čellárová