Martin Michael Benčič: Dúfam, že ma diváci budú v tejto postave nenávidieť

Už tento piatok čaká na hŕstku spolužiakov nezabudnuteľné maturitné stretnutie.

Teší sa naň aj Martin Michael Benčič (23), ktorý okrem postavy nenávideného Alberta vystupuje aj ako milovaný scenárista a režisér.

divadlo tandem, maturitné stretko, režisér, martin michael benčič, komédia, muzikál

    R. V čom je pre Teba toto predstavenie iné?

    Maťo: Pre mňa je iné najmä tým, že si opäť môžem zahrať negatívnu postavu. Vždy som ich mal rád a vyhovovalo mi, pokiaľ som ich mohol hrávať. Predstavenie je iné aj svojím spracovaním – tentokrát sme najviac stavili na situačný humor, prirodzenú komickosť situácií a ťaženie z toho, čo javisko a situácia ponúknu. Veľa sme vymýšľali, dávali dokopy a zameriavali sa mnohokrát na väčšie detaily než doteraz. Uvidíme, ako sa to odzrkadlí vo výsledku.

 

    R. Ako sa Ti hrá Tvoja postava?

    Maťo: Spočiatku som s ňou mal problém a chvíľu mi trvalo, kým som si našiel tú správnu polohu, ale nakoniec sa to podarilo, za čo som veľmi rád a dúfam, že diváci ma budú v tejto postave nenávidieť. Pokiaľ sa to podarí, je to znak toho, že sa mi ju podarilo odohrať tak, ako má byť. Moja postava je jednoducho zlá, hoci k tomu má svoj dôvod, ktorý sa diváci počas muzikálu dozvedia.

 

    R. Prezraď nám na záver nejakú pikošku!

    Maťo: Pikošky určite prezradím, ale až po premiére. Chcem si počkať na to, keď ich bude mať možnosť divák pochopiť aj v praxi. :)

 

...trochu z iného pohľadu nám Maťo predstaví Maturitné stretko už v štvrtok. Nenechajte si preto ujsť druhú časť rozhovoru.

Zajtra sa tešíme na rozhovor s Filipom!