Divadlo TANDEM smeruje na Impro Šou

V živote to tak býva, že človek dostane príležitosť, keď to najmenej čaká. Možnosť ukázať sa inak dostalo tentoraz aj Divadlo TANDEM.

     Každoročne sa v Žiari nad Hronom koná Impro Šou, kde sa ukazujú predovšetkým talenty zo Žiaru a okolia. Martin Michael Benčič však dostal tentoraz ponuku od svojho kamaráta Daniela Mališa (miestny herec), aby prišli ukázať svoj talent aj oni.

     Princíp je veľmi jednoduchý:

     Diváci vymyslia pre všetky zúčastnené tímy jednu tému (každý tím smie mať maximálne troch členov), na ktorú musia v nasledujúcich chvíľach čo najtrefnejšie a najvtipnejšie zaimprovizovať. Podobným spôsobom prebieha aj druhé kolo a na záver diváci rozhodnú, kto bol podľa nich najlepší a ten vyhráva.

      Improvizačný tím Divadla TANDEM: Peter Trnka, Filip Staňo, Martin Michael Benčič.

 

      „Zábavná improvizácia ma veľmi baví. Nikdy som ale nemal možnosť prezentovať sa týmto spôsobom pred ľuďmi a teda ma táto možnosť veľmi nadchla. Samozrejme, že mám aj trochu obavy - predsa len, ak nám nesadne téma, môže to skončiť pekným fiaskom. Ale práve na toto sa teším.“ Povedal nám Peter Trnka.

 

     „Robí mi veľkú radosť, keď sa ľudia smejú - či už na mne alebo na niečom, na čom spolupracujem, mám z toho potom taký pekný pocit (smiech). Okrem toho, že mám rád smiech, beriem túto Impro Šou ako možnosť sa niečomu priučiť - či už k lepšej improvizácii, vyjadrovaniu alebo zaháňaniu trémy.“ Prezradil svoje pocity Filip Staňo.

 

     „Keď som túto ponuku dostal, neváhal som ani chvíľu a hneď som vedel, koho by som chcel do tohto improvizačného tímu. Obaja majú totižto prirodzený talent ľudí rozosmiať. Čo im však nehrá do kariet, že nemajú s improvizáciou veľmi skúsenosti a práve preto som sa k nim primotal aj ja. Myslím však, že všetci traja sa ideme hlavne zabaviť a nie za účelom to vyhrať.“ Okomentoval svoj výber Martin Michael Benčič.

 

    Ak teda náhodou nemáte žiadny program na 15. februára a ste z okolia, určite sa príďte pozrieť a uvidíme, ako to celé dopadne.