Veronika Žigmundová: Chodím domov v depke

Prečo má Veronika Žigmundová (23) alias Sandra z Maturitného stretka depresie? Dozviete sa v rozhovore.

veronika žigmundová, divadlo tandem, maturitné stretko, premiéra

    R. V čom je pre teba Maturitné stretko výnimočné?

    Veronika: Pre mňa osobne je to iné v tom, že doteraz som hrala postavy, ktoré na diváka mali pôsobiť vtipne. A Sandra je pravý opak. No predstavenie ako celok je dynamické, tanečné a veselé, takže verím, že sa pozitívna energia z neho dostane až k divákom. Veď veselý muzikál v doteraz TANDEMe nebol.

 

    R. Si so svojou postavou Sandry spokojná?

    Veronika: Som veľmi rada, že som dostala príležitosť zahrať si práve túto postavu, pretože žiadnu podobnú som doteraz nehrala. Sandra je veľmi uzatvorená, melancholická a veľa rozmýšľa (možno niekedy aj viac, ako by bolo vhodné). Napriek tomu je veľmi citlivá a dobrá. Sandra sa mi hrá dobre, napriek tomu, že po skúške niektorých scén chodím domov v „depke“, z ktorej sa neviem dostať.

 

    R. Čo bolo pre teba pri nacvičovaní Maturitného stretka najťažšie?

    Veronika: Celkové spojenie tanca, spevu a hrania je náročné. Ale paradoxne, existuje niečo, čo je pre mňa oveľa náročnejšie. A to je hrať pár s mojím „bratom“ z predstavenia Rodinný návod. S Filipom máme totiž aj v súkromí akoby súrodenecký vzťah, čo sa často prenášalo aj na skúšky Maturitného stretka. Takže sme sa pri cvičení tých najvážnejších dialógov veľa nasmiali. Keď sa totiž pozriete na svoju „lásku“ a vidíte, ako sa na vás usmieva „brat“, je to sčasti schizofrenické. Taktiež, keď si niekto pomýli meno vašej postavy a povie namiesto Sandra, Simona (meno Veronikinej postavy z Rodinného návodu – pozn.), tak celá romantika razom padne a my s ňou od smiechu taktiež padáme na zem. :)

 

Druhú časť rozhovoru s autorom predstavenia uverejníme už zajtra.

A nezabudnite, do premiéry ostávajú už len dva dni!